یادداشت اول ۴۷ | امان از دست وطن‌فروشان نامرد!

امان از دست وطن‌فروشان نامرد!

«وطنفروش» ممکن است کوچک و بزرگ داشته باشد ولی قطعاً شاخ و دم ندارد. چه آن‌کس که به عشق تحصیل در دانشگاه‌های بزرگ دنیا از این کشور می‌رود و هیچ‌ خدمتی به کشورش نمی‌کند، چه آن‌کس که به بهانه کیفیت، کالای خارجی را بر ایرانی‌اش ترجیح می‌دهد و پولش را به جیب بیگانگان می‌ریزد. هردو از یک قماش‌اند. حالا اگر کیفیت کالای ایرانی در سطح همان کالای خارجی باشد و کسی کالای خارجی بخرد، علاوه بر «وطن‌فروش»، «نامرد» هم هست.

لوازم‌التحریر ایرانی چند سالی است که با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و با کیفیت عالی عرضه می‌شود، اما امان از دست این «وطن‌فروشان نامرد»! به هیچ صراطی مستقیم نمی‌شوند. ولی ما بچه‌های غیور ایرانی خودمان که از لوازم‌التحریر خارجی استفاده نمی‌کنیم، هیچ، دیگران را هم به این مسیر هدایت خواهیم کرد.

 

خلاصه: لوازم‌التحریر ایرانی چند سالی است که با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و با کیفیت عالی عرضه می‌شود، اما امان از دست این «وطن‌فروشان نامرد»! همان‌هایی که با وجود کیفیت خوب کالای ایرانی، همچنان به خرید کالای خارجی‌شان اصرار دارند.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی