تابلو اعلانات جوانه ها ۱۱۷، هفته سوم بهمن ۱۳۹۶

تابلو اعلانات هفته سوم بهمن ۱۳۹۶ ویژه نوجوانان، با موضوعات متنوعی مثل: قرآن، اهل بیت، کلام امام، حکایت، کتاب و ... منتشر شد.این تابلو اعلانات را می توانید در مدارس و مراکز آموزشی و فرهنگی ویژه نوجوانان استفاده کنید.

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما برای پر بار تر شدن تابلو اعلانات هستیم.


حجم :۶۲.۳کیلوبایت      

بسته تصاویر تابلو اعلانات
حجم: ۲۴.۵ مگابایت


 

دریافت مجزای تابلو اعلانات:

چند پیشنهاد مدرسه‌نما:

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

  • ابوالفضل معظمی
  • سلام علیکم.
    با تشکر از زحمات گرانسنگ و ارزشمند شما.
    اینجانب ابوالفضل معظمی از فعالان فرهنگی در دبیرستان پسرانه شهید هاشمی نژاد ( اصفهان) هستم.
    خواستم یک پیشنهاد و یک انتقاد را خدمتتان عرض کنم. ان شالله که مورد توجه قرار گیرد.
    ابتدا انتقاد را عرض می کنم.
    تصاویر و عکس نوشته هایی که برای درج در تابلوی مدرسه تهیه می شود بسیار جذاب و زیباست. اما این جذابیت وقتی به تابلو ی مدرسه منتقل می شود که آن تصاویر و عکس نوشته ها با همان کیفیت و رنگ آمیزی به تابلو منتقل شود. ولی متاسفانه بیشتر مدارس به دلیل هزینه های بالا، پرینتر رنگی ندارند و نمی توانند آن تصاویر را با همان زیبایی به تابلو منتقل کنند. مشکل اینجاست که به جهت رنگی بودن زمینه تصاویر و متون، در پرینت سیاه و سفید ، این تصاویر بسیار تیره و تا حدودی غیر قابل نصب در تابلو چاپ می شوند. خواستم خدمتتان درخواست کنم در صورت امکان یا یک نسخه سیاه و سفید با زمینه های غیر رنگی از تابلو اعلانات بارگذاری کنید و یا نسبت به زمینه رنگی تصاویر تدبیری بیاندیشید تا مدارسی همچون ما بتوانند بهتر، از این تصاویر استفاده نمایند.
    - اینکه خدمتتان عرض کردم بیشتر مدارس پرینتر رنگی ندارند بر اساس صحبت با چند تن از دوستان و فعالان فرهنگی سایر مدارس شهرستان اصفهان بود.

    و اما پیشنهاد این حقیر این است که، به جای اینکه شنبه ها مطالب تابلوی اعلانات مدارس را به روز کنید، این نوسازی مطالب در روز چهارشنبه هر هفته اتفاق بیوفتد.
    ثمره این کار این است که معمولا فعالان فرهنگی در مدارس علاقه مند هستند که صبح شنبه قبل از ورود دانش آموزان به مراسم صبحگاه، مطالب تابلوی اعلانات مدرسه جدید شده باشد؛ که این مهم در صورتی امکان پذیر است که فعالان فرهنگی بتوانند در پایان وقت اداری روز چهارشنبه که مدرسه تعطیل می شود این مطالب را از سایت شما دانلود و در تابلو چینش کنند.

    از این کلام قدم در وادی اطاله گذاشت بسار عذر خواهی میکنم.
    موفق و پیروز باشید.
    16/بهمن ماه/ 1396

    پاسخ:
    با سلام و درود خدمت شما و خداقوت به خاطر تلاش‌هاتون در عرصه جهاد فرهنگی
    ان‌شاءالله این موضوع پیگیری میشه و در صورت امکان به پیشنهادتون عمل میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی