ما و رسانه ۱۱۹ | یک فیل دیدنی

 یک فیل دیدنی

برای پویانمایی فیلشاه

فیلشاه قصۀ زندگی شاد فیل کوچولویی است که قرار است جانشین پدرش شود، اما چلفتی‌تر از این حرف‌هاست. در این فیلم، معجزۀ بزرگ اصحاب فیل و حملۀ ابرهه به خانۀ خدا در سال میلاد رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله در قالبی جذاب و کودکانه تصویر می‌شود. قصه از منظری نو به این حقیقت تاریخی می‌پردازد و کاملاً مناسب حضور کودکان و خانواده‌هایشان پای این ساختۀ زیباست. گرایش به نقل قصه‌های قرآنی در قالب پویانمایی‌هایی با مخاطب کودکان و نوجوانان، بسیار پسندیده و درخور تحسین و تشکر است.

فیلشاه تصویری استثنایی ندارد، ولی طراحی‌های جذابی دارد. گفت‌وگوهایش کودکان را به وجد می‌آورد. صدای دوبلورها شیرین و مناسب شخصیت‌هاست. اتفاقات فیلشاه در تخیل کودکانه می‌گنجد و سیر حوادثش آن‌قدری بامزه است که آنان را مشتاق به پیگیری‌اش کند. حرف‌های گنده‌گنده نمی‌زند و با شیوۀ قدیمی قصۀ حیوانات مخاطبی عمومی دارد. دیدن فیلشاه لحظات و درس‌های خوبی برای هر کودک و نوجوانی رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

نجاشی که پادشاه حبشه بوده نامش ابرهه بوده
پاسخ:
اوه!
سوتی سالمون رو دادیم!

با تشکر اصلاح می‌شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی