تابلو اعلانات جوانه ها، هفته دوم دی 94

یازدهمین تابلو اعلانات ویژه نوجوانان با موضوعات متنوعی مثل: قرآن، اهل بیت، کلام امام، دانستنی ها، حکایت و ... منتشر شد. این تابلو اعلانات را می توانید در مدارس و مراکز آموزشی و فرهنگی ویژه نوجوانان استفاده کنید.

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما برای پر بار تر شدن تابلو اعلانات هستیم.

متن تابلو اعلانات

حجم: 3 کیلوبایت

بسته تصاویر تابلو اعلانات
حجم: 15 مگابایت


دریافت مجزای تابلو اعلانات

مربیان عزیزی که می خوان خودشون سوالات مسابقه رو طراحی کنند، می تونن متن مورد نظرشون رو در این تصویر اضافه کنند

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۵)

عالی بود...

خداخیرتون بده..


شما به معنای واقعی کلمه دارید کار می کنید
اونم کار درست فرهنگی
خدایش خسته نباشید
من که حدود شش ماهی می شه که با این سایت آشنا شدمه واقعا" کیف کردمه و استفاده می کنم.
خسته نباشی رزمنده
با سلام
و تشکر فراوان از زحمات خیلی عالی شما

با عرض پوزش
اگر امکان داره بسته بدو لوگو  را هم بذارید  هر چند ما دوست داریم شما را تبلیغ کنیم و برای کارتون هم ارزش قائلیم  اما  بعضی جاها  نمی تونیم با لوگولو شما نصب کنیم .
اجر تون با صاحب الزمان
پاسخ:
سلام بر شما
انتشار همزمان دو نسخه (مثل مسجدنما) مشکلاتی برایمان دارد و فعلا در این مورد تصمیمی نداریم.
اما نسبت به حذف لوگو از طرف شما،  ما رضایت کامل داریم. 

  • یک فرهنگی
  • با سلام و عرض خسته نباشید.
    اینجانب معلم هستم و یک کوچلو ادبیات بلدم. خواستم یه نکته درباره اسم سایتتون بگم. احتمالا منظور شما از " مدرسه نما " ، نمای مدرسه است. مدرسه نما در زبان فارسی یعنی مکانی که به دروغ خودش را مدرسه معرفی می کند مانند ترکیباتی نظیر: انسان نما ، گرگ نما و ... که منظور شما این معنی نیست.
    در زبان فارسی اول اسم می آید بعد صفت و اگر این ترکیب، یک ترکیب اضافی است بازهم باید اول، نما بیاید بعد مدرسه. آن هم با ی اضافه یعنی بشود " نمای مدرسه " 
    متاسفانه زبان فارسی در خطر جدی است. و فارغ التحصیلات ما هم قواعد این زبان را بلد نیستند. ناراحت نشوید اما از شما که کار فرهنگی می کنید انتظار زیادی می رود که از زبان خود غیرتمندانه محافظت نمایید.
    به امید روزی که در پشت شیشه مغازه ها بنویسند " به یک خانم فروشنده نیاز داریم " نه اینکه بنویسند " به یک فروشنده خانم نیاز داریم!"
    پاسخ:
    سلام بر شما
    سپاس از توجه ویژه ای که به زبان فارسی دارید. دوستان شما در مدرسه‌نما هم نسبت به زبان فارسی دغدغه مند هستند و اگر توجه کرده باشید سعی‌شون بر اینه که از واژه های بیگانه تا جایی که امکان دارد استفاده نکنند.
    اما در مورد عنوان:
    عنوان مسجدنما با برداشت از واژه "داده‌نما" که در فرهنگستان ادب فارسی بعنوان جایگزین "اینفوگرافیک" تعیین شده، انتخاب شد. یعنی نمایاننده مسجد. اما شعار خودش رو معرفت زا کردن نمای مسجد قرار داد. عنوان مدرسه نما هم به خاطر نشان دادن ارتباط بین این دو سایت و با همان دلایل انتخاب شد.
    آقا سلام  داداشای گلم یه برنامه بزارید این سایت کولاکتون را یه جایی توی تلویزیون تبلیغ کنیم ... بابا ایول دارید به خدا... اگه پایه بودین یه پیامک بدین   09127229717         من کارمند تلویزیونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی