یادداشت 3 | آمریکا زورگوست

      آمریکا زورگوست

آمریکا زورگوست. از نظر او اسرائیل اگر صدها بمب هسته‌ای هم داشته باشد، اشکالی ندارد، ولی ایران حتی حق تولید برق از انرژی هسته‌ای را ندارد. اگر عربستان به یمن حمله کند اشکالی ندارد ولی حزب الله لبنان حتی حق دفاع از خود را ندارد و تروریست است. او اگر بخواهد می‌تواند به عراق حمله‌ور شود با این بهانه که سلاح کشتار جمعی دارد و اگر سلاحی پیدا نشد، هیچ کس نخواهد پرسید پس چه کسی جوابگوی این همه خون‌های ریخته و زنان و کودکان آواره شده خواهد بود؟

اگر جلوی زورگو بایستید اذیت خواهید شد. زورگو دوست دارد همه در مقابلش سر تعظیم فرود آورند. برای همین است که کمتر کشوری جرات ایستادن در برابر آمریکا را دارد. اما مگر مگر اباعبدالله علیه السلام- را اذیت نکردند به خاطر اینکه زیر بار ذلت و زور نرفت؟  پس یک وقت خیال خام برشان ندارد! اینجا سرزمینی است که مردان و زنانش حاضرند بمیرد ولی ذره‌ای زورگویی آمریکا را تحمل نکنند. 13 آبان تنها یکی از روزهایی ست که ملت ما جلوی ظلم و ظالم ایستادند و شهید دادند.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی